Slechts één op de zeven Belgische winkeliers glimlacht naar hun klanten. Dat
is gebleken uit een onderzoek. Waasland Shopping in Sint-Niklaas wil daar iets aan doen. Daarvoor zetten ze glimlachcoaches in. Dat zijn mysteryshoppers. Die worden ingehuurd om een aankoop in een winkel te doen. Nadien moeten ze een verslag maken. In dit geval moeten ze er vooral op letten of de verkoper glimlacht naar de klanten. ‘Een goeie glimlach is een natuurlijke glimlach.’ Dat zegt de manager van Waasland Shopping, Toon De Meester. ‘Een glimlach mag niet geforceerd zijn. Als je iets met de glimlach doet, dan straal je dat ook uit. En breng je het over naar de klant.’ Sinds de invoering van de coaches lacht één op de twee winkeliers naar de klanten. Maar Waasland Shopping wil gaan voor de volle 100 procent.
0 Reacties
Laat een antwoord achter. |
Kits-onlinekrantHier kan je zo goed als alle artikels uit de Kits-kranten terugvinden. Enkel de kortste artikels nemen we niet op.
Wil je een artikel dat ontbreekt toch graag online raadplegen? Laat het ons weten en we vullen het aan. De nieuwste artikels staan steeds bovenaan. Via het zoekveld kan je op om het even welk woord uit een bericht zoeken. Archief
Februari 2021
|